Woningbrand flat Hoogklei Winschoten
Rond 06:55 uur brak een brand uit in een flat aan de Hoogklei in Winschoten. De brandweer rukte uit met meerdere eenheden (P1) en had het vuur snel onder controle. Het incident werd geclassificeerd als middelbrand. Volgens OldambtNu.nl en Drimble waren er geen gewonden. Na de blussing ontstond er een lekkage in de waterleiding aan diezelfde straat, waaraan ook aandacht moest worden besteed. De brand werd zonder slachtoffers afgehandeld.
5 meldingen in 9 min