Gaslekkage Diezestraat Beverwijk, woningen ontruimd
Rond 10:58 uur werd een gaslekkage gemeld aan de Diezestraat in Beverwijk. De brandweer rukte met spoed uit en kreeg meerdere vervolgmeldingen over hetzelfde incident. De omgeving werd ruim afgezet en woningen in de buurt werden ontruimd als voorzorgsmaatregel. Een ambulance werd rond 11:16 uur ter plaatse gedirigeerd. Volgens meerdere lokale nieuwsbronnen betrof het een flink gaslek dat vermoedelijk was veroorzaakt door werkzaamheden aan een woning. De situatie werd door de hulpdiensten onder controle gebracht. Er werden geen gewonden gemeld.